Monday, September 04, 2006

BEER FESTIVAL & BRAZILIAN PARTY

Salutare,

de data asta las pozele sa vorbeasca pentru mine. Doar pe scurt:
- weekendul asta a fost festivalul anual de bere in Bruxelles - 500 de branduri, mii de oameni, multa betie, dar in general multa voie buna. Simpatic: Manekken Pis era imbracat de sarbatoare si facea pipilica cu bere::))

- sambata seara am fost la cina si petrecere braziliana in Bruxelles - am mancat pain de cheso, carne in sare (5 kg de sare la 3,5 kg de carne) cu orez si Farofa (un fel de pesmet) si am baut Caipirinha (Cachaca - un fel de tuica de-a lor facuta din sfecla de zahar, lime - nu stiu cum se zice in romaneste, lamai verzi, zahar dupa gust si gheata). Am sarbatorit si ziua lui Nele (copiii din Craiova o stiu, o vedeti si prin una din poze).

Cam atat, mai vorbim!

1 comment:

  1. Anonymous11:12 PM

    Draga mea sotie... observ ca nu mai ai comentarii pe blog asa ca o sa dau tonul! Ma bucur ca te simti bine si ca iti dezvolti relatii interculturale. Trebuia sa fie cineva si din familia noastra mai cultivat un pic! Nu a fost cu rautate! Glumeam... De fapt... Doar mi-e dor de tine!

    ReplyDelete