Friday, September 01, 2006

SEX IN AMERICA

Salutare,

este ora 4.30 dimineata la mine si, in mod normal, dorm la ora asta, dar acum de abia am reusit sa imi salvez laptopul din ghearele nemiloase ale unor virusi.

In fine, nu cred ca pentru asta ati deschis postul asta, anunta ceva mai interesant: bai, copii, citeam presa acum si am dat peste articolul asta care m-a captivat complet:
http://www.9am.ro/revistapresei/Social/42193/Noua-dezordine-amoroasa

Ceea ce spun oamenii astia in articol este cel putin interesant. Eu as vrea sa stiu parerile voastre legate de subiect. Asa ca astept commenturi aici!

(Am mai gasit unul super-tare, tot de la americani - http://www.9am.ro/revistapresei/International/42209/Ziaristele-au-tras-apa-peste-vocea-lui-Bush - astia sunt nebuni:::)))

1 comment:

  1. Anonymous5:27 PM

    ordine???
    copil frumos cred ca e mai degraba dezordine...as comenta, as putea sa imi dau cu parerea mea de om pe pamant, as incerca, as avea curajul..dar - pentru ca mereu exista un dar - asta daca as putea sa vad articolele lucru conditionat aparent de un link accesibil sau mai mult nu...mai incerc ce-i drept ca sunt perseverenta.
    Te anunt cand reusesc, pana atunci, miss u, truly madly deeply.

    ReplyDelete