Tuesday, August 29, 2006

TANGO & SALSA!

Mai, copii, ma complexeaza prietenii mei cei dragi cu blogurile lor profunde... eu scriu aici numai tampenii si ei fac filizofii si diseaca firul vietii... sper, totusi, ca mai vine cineva si pe blogul meu...

Ca sa continuu cu seria povestilor plicticoase si egocentrice, va povestesc iar ce am mai facut eu...

Vineri seara am fost la biliard si intr-un club de jazz - o amestecatura de "provocare" si relaxare care mi-a prins foarte bine...

Sambata a venit Diego, noul trainee din Brazilia si am umblat cu el sa isi gaseasca un apartament (si a gasit::)), iar seara am fost la SALSA!!! A fost super! Am dansat toata noaptea (vorba vine, ca astia incep sa danseze abia pe la 1am), iar saracu Diego a fost sacrificat - a trebuit sa danseze cu fiecare dintre noi, fata sau baiat, sa ne invete cate una-alta despre dansurile din partea locului de unde venea el. Daca scriam postul duminica, razbatea mai mult entuziasm din el, dar deja acum sunt dupa a doua zi de munca din saptamana, asa ca nu ma da entuziasmul afara din casa.

Un lucru bun: a venit politia!!! In sfarsit, am beneficiat de onorabila vizita a domnului Garcea, asa ca pot sa avansez cu actele de rezidenta.

Si un lucru fain: sambata seara am iesit sa mancam inainte de salsa si intr-una din pietele din Leuven era o intalnire ad-hoc de tango!! Venisera unii cu o ghereta si bagasera muzica si trecea lumea si se oprea si dansa.... s-ar putea sa fi fost aranjata treaba, totusi, ca unii prea erau imbracati de dans de societate... in fine, am fost impresionata, nu am mai vazut astfel de manifestari si nici nu imi pot inchipui ca as putea vedea in Romania.

Asa cum ziceam, total neinteresant... ce naiba sa fac daca nu ma trec ganduri de alea adanci? Eu una sunt fericita ca e asa, ca am tendinte reflexivo-depresive, asa ca daca ma apuca, nu ma mai lasa... deci ma simt bine ca fluturas superficial!

1 comment:

  1. Anonymous9:14 PM

    Suntem cu ochii pe tine si pe posturile tale!

    - Vuperman!!! stai cuminte!!!... suntem domni! termina cu chestiile profunde!

    ReplyDelete