Sunday, August 20, 2006

MARKTROCK & MINI EUROPE

Salutare,

deja am inceput sa raresc posturile...

Cum ziceam ultima data, am fost la Marktrock duminica seara - 100.000 oameni in oraselul nostru (am avut un scurt preview a vietii de dupa 1 octombrie cand incep universitatile....abia astept::)). Pe langa asta, 6 piete transformate in scene de spectacol, vreo 40 de formatii din o gramada de tari (printre cele cunoscute, Pet Shop Boys, Iggy Pop, Sugababes...), o gramada de chestii de mancat, de baut, de cumparat...super distractie (ca un fel de "zilele orasului", numai de 6 ori mai mare::)). Va pun si eu o poza aici cu o scena, daca vreti sa ma vedeti si pe mine mergeti la http://www.nokia.be/festivals/fr/index.html - Photos des Festivals - Marktrock - Dimanche 18-20 si ma gasiti voi.... sunt cu 3 baieti frumosi in poza, nu aveti cum sa ma ratati::)).


Ieri am fost la Mini Europe - un loc minunat, un parc in care sunt reprezentate in miniatura cele mai importante obiective din tarile UE - castele, poduri, biserici, care cu ce a avut. La fiecare tara ai buton sa apesi si sa asculti imnul sau alte sunete reprezentative (de exemplu la Sevilla ai o corida in miniatura si apesi pe buton si incepe "Ole!"). Totul extrem de bine facut, foarte bine ingrijit si bine pus in evidenta... deja cred ca v-am plictisit cu cate lucruri am laudat la astia...

La 22.30 au dat drumul la un spectacol de artificii - nu cine stie ce (Bulucea al nostru de la Craiova facea altele mai misto de zilele Craiovei), dar avand in vedere ca astia le fac saptamanal, a fost cel putin decent. Apoi ne-am intors la turul nostru (apropos, intrarea face 12 EUR, dar credeti-ma ca merita toti banii) si la sfarsit am ajuns intr-o camera plina cu jocuri cu tematica UE. Intercative, de agilitate, de echipa, de apasat, de tras, de impins...ce sa mai, ca la balci::)). Ne-am spart de ras acolo, ne-am intrecut care e mai rapid, ne-am cantarit (aveau un cantar si apoi adunau su ziceau "pana acum au trecut pe aici europeni de 1500 kg":::)) - eu am 55 kg, deci nu m-am ingrasat inca aici...

Cea mai misto faza a fost la plecare, la ultimul joc: era o harta proiectata pe perete si in fata, pe jos, 2 cercuri desenate. Daca te puneai intr-unul din cercuri, te proiecta si pe tine pe harta invaluit intr-o aura, aratai exact ca un cavaler Jedi din Star Wars. Numai bine, se baga Mitja (un slovean - trainee si el aici) in cerc cu umbrela lui de femei si o ridica - arata exact ca Jedi! Pe noi ne ia rasul si ne bagam cate 3 in cerc si incepem sa ne batem cu umbrelele si sa sarim ca nebunii pe acolo de se uita lumea la noi... pana ne-am exterminat reciproc am inteles si tema jocului: trebuia sa te misti pe acolo si sa sari sa stergi granitele tarilor de pe harta (cum te mutai si se muta si cercul cu tine, daca paseai virtual pe granita, ea se stergea). Super tare! Cred ca mai stateam vreo cateva ore daca nu era 12 si se terminau metrourile....

Cam atat, tre sa vina si pozele si pun aici cateva (nu stiu ce are, dar azi nu ma lasa sa pun poze...). Oricum, iar m-am ciocnit de o gramada de romani: in tren spre Bruxelles, in Mini Europe, in tren inapoi... niciodata aceeasi si nici nu sunt aia care au fost la meci! Mama, ce de suntem!

1 comment:

  1. Anonymous10:16 PM

    super pozele de la festival....te rog sa te pragatesti..vin in vizita..nu se mai poate!!!!!

    ReplyDelete