Monday, August 07, 2006

MC TRANSITION PARTY & BIKING TRIP

Vineri seara am fost la Bruxelles la MC Transition Party: in primul rand, petrecerile la ei nu inseamna chef! Nu, este o reuniune, cu putina muzica in surdina (if any), cu alcool putin si pe bani si cu foarte mult networking. Pentru mine a fost foarte fain ca am cunoscut foarte multa lume si am putut sa vorbesc cu ei (daca era muzica tare ca la noi, nu faceam decat sa ne zambim politicos unul altuita::)). Oameni din toate colturile lumii, trainee, membri de MC vechi si nou, membri AIESEC din localele din Bruxelles (4 la numar, 2 dintre ele au sub 10 membri...). M-am intalnit cu Nele (cei care au fost la RBD 2002 stiu de cine e vorba::)) si cu Oksana (tot de acolo o puteti stii, sau de la Cata Adam cu care e prietena buna....lumea este atat de mica!). Stiti ca am fost la un OPS in Budapesta acum vreo 2 luni? Ei bine, MCVP Ex care tocmai termina mandatul si care m-a asistat cu actele a fost facilitatoare acolo (am vb de atatea ori cu ea pe mail si habar nu aveam ca e aceeasi persoana), iar unul ditre trainee-ii de la InBev cu care ma inteleg f bine este fostul MCP al Ungariei, delegat si el la acelasi OPS. Ce parere aveti? Astea sunt numai cele mai frapante coincidente, dar sunt mai multe...

In fine, party-ul a inceput pe la 8 si pe la 12 ne-am dus acasa, ei au mai continuat intr-un bar de langa sediu (un apartament foarte fain pe care Nele si sotia actualului MCP - da, este insurat! - l-au facut luna a doua zi si apoi se plangeau de dureri de spate de la mop:::)).

Duminica a fost super: am mers cu trenul pana la Bruges (nordul Belgiei) si de acolo vreo 25 de oameni (membri, trainee) am plecat cu bicicletele spre mare...50 km dus-intors. Ma asteptam sa fie mai greu, dar pentru ca peisajul era super si lume multa si vesela, nu am avut probleme nici la dus, nici la intors. Vreo 2 ore mai tarziu am ajuns la Heist - localitatea de pe malul marii: vantul batea, frig era, de plouat cam ploua...ce sa mai, vreme de Belgia::)). Oricum, mi-am luat inima in dinti si m-am bagat in apa care era asa calda fata de temperatura de afara...a fost fain, am inotat in Marea Manecii (fraiera de mine aveam impresia ca e Marea Nordului, dar noroc cu un prieten drag care a fost amabil sa ma lumineze in ale geografiei::)). La intoarecere am baut o bere, am ascultat clopotele primariei din Bruges si am impartasit iar zeci si zeci de pareri si perceptii asupra tarilor si oamenilor. Amazing! Eu sunt impresionata de ce crede lumea in general despre ea insasi!

Saptamana asta a fost una foarte faina la birou, m-am pricopsit cu o gramada de chestii challenging de facut, m-am bagat in seama cu toata lumea si mi-am exprimat disponibilitatea de a fi exploatata profesional...si se pare ca mesajul meu a fost auzit! In afara de asta, saptamana asta a stat la mine Bogdan, un alt trainee nou venit la InBev din Iasi, care s-a mutat vineri si cu care m-am plimbat zilele astea sa cunoastem si noi Leuven-ul, sa vedem de unde ne luam cele necesare si am fost joi seara la Trainee Drink in Bruxelles.... nothing special asa ca nu mai umplu pagini si cu asta.

La final, 2 chestii:
- una rea: din pacate, luni, Ondrej Kral, trainee-ul care a facut jobul asta inaintea mea si pe care eu am apucat sa il cunosc numai cateva ore, a decedat intr-un accident de masina. Dumnezeu sa-l aiba in paza!
- una buna: miercuri ma duc la meci Steaua - Standard Liege! Uitati-va la TV sa ma vedeti! Suntem multi, vreo 10-15 romani si inca vreo 10 straini pe care i-am corupt sa vina cu noi::))

Revin cu altceva interesant cand se mai iveste....pupici!

P.S. Iar 2 poze - daca vreti sa vedeti mai multe, just say so!

1 comment:

  1. Anonymous5:07 PM

    Ce inseamna MCVP?dar LCVPPD?

    ReplyDelete